fbpx

niche4health

Uitdaging

Niche4Health is verkoper van Collageen producten. Naast de huidige advertenties die wij momenteel op social media hebben lopen, is er besloten om tijdelijk een actiecampagne te lanceren tijdens Black Friday. De doelstelling is om een flinke verhoging van de bestellingen te realiseren.

Oplossing

Een goede actiecampagne gaat gepaard met een mooie aanbieding. Zo is er samen met de klant gekeken naar een passende aanbieding. Een korting van 35% op alle producten is voor de doelgroep makkelijk te begrijpen en is daarnaast een aantrekkelijke korting.

Een pakkende afbeelding maken was de volgende stap. Het moet gelijk in de afbeelding duidelijk zijn wat de actie inhoudt, wanneer deze geldig is en wat de lezer moet doen. Zonder dat de afbeelding te rommelig wordt. De korting moet als eerste opvallen en is daarom het grootst gemaakt. Daarvanuit leest men de rest van de advertentie. 

Het vaststellen van de doelgroepen is hierna de volgende en wellicht de meest belangrijke stap. Wij hebben besloten om aan de huidige klanten en alle websitebezoekers de advertenties te tonen. Uit data is gebleken dat deze doelgroepen goed reageren op advertenties met kortingen. Daarnaast hebben wij ook geadverteerd aan onze doelgroep die ons nog niet kennen. Het aanbieden van een aantrekkelijke korting aan deze doelgroep kan vaak een mooie beweegreden zijn om kennis te maken met de producten van Niche4Health. Datzelfde geldt tevens voor de websitebezoekers die nog geen aankoop hebben gedaan.  

De advertentie

Niche4Health Black Friday

Resultaten uit social media advertenties

Over 5 dagen:

0
Aankopen
0
Kosten per aankoop
0 %
ROI
0
Conversiewaarde