fbpx

Saar aan huis

Uitdaging

Saar aan Huis was opzoek naar nieuwe vestigingsmanagers voor vijf verschillende locaties in Nederland.
Er staat een vacature uit maar zij bereiken nog te weinig mensen. 

Oplossing

Doelgericht adverteren aan de juiste doelgroep is essentieel voor het resultaat. Zo hebben wij eerst de verschillende doelgroepcriteria opgesteld. Omdat er gezocht wordt naar mensen in vijf verschillende locaties, hebben wij vijf verschillende advertenties opgesteld zodat iedere advertentie alleen getoond wordt aan de juiste mensen in de desbetreffende locaties. 

Naast het inzetten van geo-targeting, hebben wij ook gebruik gemaakt van ‘Interest based-layering’. Hierdoor bepalen wij de voorwaarden waaraan iemand moet voldoen om de advertentie te kunnen zien. Aan de hand van de kwaliteit van de binnengekomen leads konden wij de voorwaarden aanscherpen en/of veranderen zodat de leads voldoen aan de eisen.  

Resultaten

  • 117 leads
  • €2,57 per lead

ook op zoek naar kwalitatieve leads?