fbpx

Vitaminstore

Uitdaging

Aan Wildschut Marketing werd gevraagd of wij diverse advertentiecampagnes voor 3 maanden kunnen opzetten met de focus op het verhogen van conversies.

Oplossing

Voor verschillende acties en producten hebben wij diverse advertentiecampagnes opgesteld die bestemd waren voor specifieke doelgroepen, zoals:

  • Websitebezoekers die een productpagina hebben bezocht maar niet tot aankoop zijn gegaan;
  • Mensen die interesse hebben in de desbetreffende productsoort;
  • Huidige klanten op basis van hun koopgedrag op de website en mensen die op deze doelgroep lijken).

Wij hebben naast verschillende doelgroepen ook gebruik gemaakt van verschillende teksten en afbeeldingen om erachter te komen welke afbeeldingen en teksten bij elke doelgroep het beste werken. Door elke doelgroep apart en op unieke wijze te benaderen, heeft dit geleid tot hoge conversies en rendementen.

Resultaten

  • Gemiddelde ROI van 10,9
  • Meer dan 1.000.000 weergaven

ook hoge Rendementen Behalen?